Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.06.2013 11:56 - Длъжник на банка
Автор: sullltan Категория: Новини   
Прочетен: 3229 Коментари: 9 Гласове:
26

Последна промяна: 10.10.2014 00:11

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg





Крайно време е Икономиста да си върне дълговете, а не да лае по форумите. Хората го чакат. То и баба знае да се пише за "бизнесмен" с пари назаем. Че жена няма да намери в нета, то е ясно, ама да наблегне и на културата, защото пропуските са очевидни. Известна е  простата истина: жените харесват свестни мъже, а не миризливи загубеняци, които те обявяват за курва, защото си ги отблъснала. Същите   са способни да определят дори пропаднала циганка от Околовръстното за "чудо", ако им обърне внимание. Това е техният критерий - дали ще ги забележи. Иначе ох, ох ....... В политика, изкуство и други важи същото. Сбърканите критерии предизвикват смях у интелигентните хора.
Абе не е лесно да си отритнат и безинтересен за нормалните хора. Cъдба, кво да правиш!


Тагове:   мухльо,


Гласувай:
26



Следващ постинг
Предишен постинг

1. shuriken - да се поучиш от знаещите
30.06.2013 12:49
Чух, че да си добър журналист означава да пишеш неща, които са удобни за изпростелите калъфи, чакащи да лапат манджа от държавната трапеза и никога да не полагат дори минимално усилие. Па тва си е комунизъм бре:-))) Иначе некой калъф ще те обяви за псевдожурналист, а това си гоуема болка за умиране. Bажно е кво мислят:-))))) калъфите:-))))))
цитирай
2. sullltan - Не бe, ти не загряваш.
30.06.2013 13:08
shuriken написа:
Чух, че да си добър журналист означава да пишеш неща, които са удобни за изпростелите калъфи, чакащи да лапат манджа от държавната трапеза и никога да не полагат дори минимално усилие. Па тва си е комунизъм бре:-))) Иначе некой калъф ще те обяви за псевдожурналист, а това си гоуема болка за умиране. Bажно е кво мислят:-))))) калъфите:-))))))


Да публикуваш снимки с пари е висш пилотаж в блогването. Колко хора го могат, а? Единици :))
Има и други финтове. Като нямаш достатъчно знания, пускаш два-три реда текст и после пробутваш, че "умните казват много, но с малко думи". Удобно извинение за пропуските в образованието и липса на дар слово, хехе..
цитирай
3. sullltan - :))) !!!
30.06.2013 13:37
Искам да съобщя на всеослушание:

Аз съм Султан. Просто това работя :)))

Вервайте ми, братя :))
цитирай
4. shuriken - .
30.06.2013 13:41
ilic4eto

urungel

ende

До момента това са коментиращите при икономиста.
Mа истински профили са, нали?
И той не се занимава с помпане, самокоментиране. Ъ?!
цитирай
5. tutankhamon661 - !!!!!!!!!!!!!!
01.07.2013 17:53

Какво се случи в последните дни?

Свалят постинги наред, за да направят място на Икономичен Задник – да стои на първа страница с фалшиви прочитания и коментари.

До момента има 59 коментара. Повече от половината са на: ende, iuta, iantarmen, urungel, ilic4eto, zicorada и, естествено, имитациите shafi и tutanhamon661. Това са профили, от които пишат няколко човека – останалите коментари са от тях: Rustam, Tit, Blackpredator, Vishnichka, Blogerka /за Blogerka няма грешка – ако някой мисли, че съм я включил случайно. Просто знам повече от останалите./. Tози път Elinora не е посмяла да пише от титулярния си профил, но тя също разполага с паролите на тези профили, т.е. някои от коментарите може да са нейни.

Имаме и нов хит - ssstto вика на другия си профил – ende:

“Искам да те добавя в любими блогове, но блогбегето се е бъгнало.”

Ам’че нали е твой профил бе, Кретен! Активирай го и се самодобави в “Любими”. После като Tit пусни постинг, в който се възмущаваш, че “за проба си направил един/само един!!!!!!!/ допълителен профил и, о, чудо “непознато”, сам си се харесал и добавил в любими.

Еееейййц, изтрещялки на килограм! И тези говорят за манипулации, блогясване, друг живеел в Hета …

Погледнете се в огледалото бе, Смешници! Колко време не сте изключвали компютъра? Сигурно дори не се е и къпете. Hе ми се мисли как вони около вас – не само от жалките ви бълвочи.
цитирай
6. tutankhamon661 - !!!!!!!!!!!!!!
01.07.2013 18:42

До всички творци, които са тук с добри намерения, да споделят мислите и творчеството си:

За гаврите подстрекателки са Тит и Елинора. Мен лично Елинора ме е навивала да пиша против нейни приятели, а за Тит са ми копирали нейни съобщения.

Тези двете мразят всеки, който МОЖЕ, защото те НЕ МОГАТ.

..........................................

Един урок за бездарните блогбегейски тролове, които не могат да измислят една нова реплика, а все същото си преповтарят:

Правите се на "удобно забравили", че хвърлям всички усилия да разпространя профилите ми по други платформи - и в момента са на блогрола ми - вярвайки че ме злепоставяте, като правите същото. Окей, тогава ще ви дам нещо друго за размисъл. Сами признахте, че се намират лесно в Google. Знаете ли кои профили излизат на челни места в търсачката? Най-четените. А сега се пръснете от яд!


цитирай
7. tutankhamon661 - !!!!!!!!!!!!!!
01.07.2013 20:12
Tae, не ми пиши повече лични съобщения, защото не ме интересува кои са твоите "стойностни" автори. Аз имам мои и за да ги кача по профилите ми в социалните мрежи, трябва да са наистина интересни, иначе никой няма да ги чете. Фактът, че имам аудитория от над 100 000 последователи, доказва че явно харесват качваното от мен. Пък ти го разбирай, ако щеш!

Еnde, Смешна Въшко, не можеш и никога няма да можеш, каквото аз мога, защото нямаш акъл и не можеш да напишеш два свои реда. Като ще помпаш, започвай още сега! К'во се бавиш? Щом намираш нещо интересно в помпането, мога само да те съжалявам. Аз нямам полза от фалшиви посещения, защото те не кликат на реклами. Моето занимание се нарича качване по социални мрежи, където имам над 100 000 последователи - ето кое ти няма да имаш НИКОГА.

Аз съм този, който отдавна агитира за премахване на Първа страница, понеже няма нищо нормално в това да се натискаш за нея с фалшивите си профили, пълни със самокоментари. А ти като я сънуваш - доказва го плачукането ти за нея - започвай да помпаш. Bече са го пробвали - омръзна им, понеже разбраха колко е безсмислено. Тъкмо Blog.bg ще има полза. Айде да видим, че никой друг няма да плачука за нея! Качвай икономисти, титки, вишнички и прочие злобна паплач - те мечтаят за нея - тъкмо ще млъкнат.

Vishnichka,
айде един добронамерен съвет: не се изказвай по въпроси, които не са ти ясни за да не станеш още по-смешна. Всички разбраха, че идея си нямаш защо се прави регистрация в социална мрежа, та не е нужно да разправяш още вицове - за останалото явно си още по-некомпетентна.

Еееййй значи, като видя такива изказвания на невежи, сещам се за сцена от "Робин Xуд":

Кевин Костнър погледа през далекогледа и помисли, че войниците са наблизo, след което скочи с изваден меч. Морган Фрийман се засмя и каза:

"Как, по-дяволите, мислехте да ни победите с вашето отчайващо невежество?"

Аман от невежи профани! Вие нямате стойност за света, но цял живот ще се самозалъгвате, че друг е виновен за липсата на интерес към скучнотиите ви тук и живота ви в Реала.

цитирай
8. toxic - Искам да съобщя на всеослушание...
02.07.2013 21:46
sullltan написа:
Искам да съобщя на всеослушание:

Аз съм Султан. Просто това работя :)))

Вервайте ми, братя :))


Приятно ми е. Шехерезада. Разказвам приказки. :DD
цитирай
9. sullltan - Искам да съобщя на всеослушание...
02.07.2013 22:27
toxic написа:
sullltan написа:
Искам да съобщя на всеослушание:

Аз съм Султан. Просто това работя :)))

Вервайте ми, братя :))


Приятно ми е. Шехерезада. Разказвам приказки. :DD


Pадвам ce да те видя, Шехерезада.
Ти си моя мечта много, много отдавна :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sullltan
Категория: Забавление
Прочетен: 618444
Постинги: 79
Коментари: 936
Гласове: 5087
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930