Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.03 14:07 - Ами не, не е така:)
Автор: petgrig Категория: Други   
Прочетен: 583 Коментари: 26 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Този път от профила на Батмана пиша наистина аз, Ангелина Пискова!

И ясно го изписвам, за да няма недоразумения.

Правя го не за друго, а защото моят приятел ми показа едно изключително непочтено писание на човек, на когото наистина съм помагала многократно и това се случва за втори път от негова страна. На никого не дължа обяснения, но въпросният човек отново преминава една много сериозна етична граница и ако правя това, то е заради хората, които ми имаха доверие, продължават да ми вярват и поддържаме все още контакти, макар и в други социални мрежи. По принцип не бих казала, че разполагам с много време, но днес е неделя и съм малко по-свободна.
Сравнението с някой, който си е правил профили, за да хвали сам себе си, е, меко казано, неточно. Ако някой има нужда от това, за да бъде забелязан, при мен, както се досещате, случаят не е такъв. Всеки може да види профилите ми във ФБ - един личен и един професионален. В личния имам достатъчно приятели, общувам активно с тях, когато имам време, понякога давам и интервюта на колеги от различни телевизии. На вас оставям да прецените кое би спомогнало за моята популярност - дали това общуване или прикриването ми зад нечий профил тук. Впрочем, материалите ми се разпространяват активно на сайта на БНР, както и по различни социални мрежи с далеч по-голяма и по-сериозна аудитория, отколкото блог.бг. 
Въпросният, който излиза с такива тези и определено разпространява интриги, очевидно забравя, че сам призна точно какво съм направила за него и то след като изнесе наш личен разговор. Тогава Батмана ми посочи писанието му, аз отказах да пиша постинг по въпроса и пуснах кратък коментар, като го помолих да го публикува в профила си. Няма да повтарям какво съм направила, който има очи и ум, ще прецени кой е крив и кой е прав. 
Колкото до въпросния, чието име дори няма да споменавам - мисля, че се взема твърде насериозно и смята, че едва ли не присъствието му в живота ми е нещо, без което той не би могъл да мине. Брюксел не е провинция, а европейските институции не са един обикновен провинциален театър. Много повече са и в тях няма място за евтини интрижки, които може би виреят на такива места.
Поздрави на приятелите ми и СЛАВА УКРАИНЕ!







Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. petgrig - Сега....
24.03 14:12
в момента подготвям урок за деца за фалшиви новини, усилията ми са концентрирани там, но съм готова да отговарям и на въпроси, стига да са смислени.
цитирай
2. vencivaleri1951 - Здравей!
24.03 14:34
За да види този коментар бял свят, то значи имаш паролата на Батман.
Остава и ключът на Бориславова и Петков да е у вас:) Колко несправедливо си мислех за собственика/нече собствениците/ на този блог, че е подобен на "бедния" идалго , с неговата Тобоска, а той креативен пичът:)))
Майтап Ангелинке. Разбрали сме отдавна , че бившият говорител на Хоризонт, си има вече собствен говорител в блог бг:)
цитирай
3. vencivaleri1951 - За да види този коментар бял свят, то ...
24.03 14:38
vencivaleri1951 написа:
За да види този коментар бял свят, то значи имаш паролата на Батман.
Остава и ключът на Бориславова и Петков да е у вас:) Колко несправедливо си мислех за собственика/нече собствениците/ на този блог, че е подобен на "бедния" идалго , с неговата Тобоска, а той креативен пичът:)))
Майтап Ангелинке. Разбрали сме отдавна , че бившият говорител на Хоризонт, си има вече собствен говорител в блог бг:)
ПП Помгнала си на Стефан и той сега е длъжен да мисли като теб, да ти е благодарен
И Русия е помогнала на България-виждаме благодарността ти Впрочем при хипотеза , че се "обърне палачинката" пак ще си благодарна:)))
цитирай
4. petgrig - За да види този коментар бял свят, то ...
24.03 14:41
vencivaleri1951 написа:
За да види този коментар бял свят, то значи имаш паролата на Батман.
Остава и ключът на Бориславова и Петков да е у вас:) Колко несправедливо си мислех за собственика/нече собствениците/ на този блог, че е подобен на "бедния" идалго , с неговата Тобоска, а той креативен пичът:)))
Майтап Ангелинке. Разбрали сме отдавна , че бившият говорител на Хоризонт, си има вече собствен говорител в блог бг:)


Ако трябва да съм точна, тук съм влизала само по сигнал на Батмана. Отдавна съм отписала това пространство. А и имам наистина много работа, за да се занимавам с интриги. Но сега реших да отговоря, защото се прави една изключително нечистоплътна инсинуация, че това е мой профил.
Не, не е. Знам кой стои зад него, разбира се, но не очаквайте да го научите от мен.
цитирай
5. petgrig - Колкото до
24.03 14:49
дописаната реплика твърдя, че аз на руснаци съм помогнала много повече, отколкото вие на тях, взети заедно. Но помагам на тези, на които наистина трябва да се помага. В т.ч. и в момента.
И да припомня нещо, което бях помолила Батмана да напише в мой отговор - аз съм научена, че не се плюе в ръката, която ти е била подадена. Лично аз не знам по-долно поведение от това.
Но за въпросния няма да кажа нито дума. Той чудесно се разобличава сам с всеки следващ пост:)
цитирай
6. vencivaleri1951 - Руснаци и Русия са различни неща
24.03 15:30
Какво значи помагала съм на руснаци? Ами аз с руснаци съм правил различни неща-някои с които не се гордея, други пък са много топли-лични дори И с американци също.
Съсед по стая ми е бил бивш посланик у нас и в Русия след това . Бил съм в посолството им на 4 ти юли, когато още не си знаела пътя до там И услуга съм му правил-щяха да го съблекат през зимата пред общежитието. Да ти разкажа ли за отношенията с негова състудентка от САЩ...Може и да съм и помогнал-хареса Балканите и се задоми в Черна гора -щастливо семейство и днес
Мога ли да кажа, че съм правил с Америка това , което с нея-по скоро е обратното:(
Престанах да ти слушам интервютата след Буковски Заради него съм ял бой . Приятелка ме накара да излезна на протест Излязох и мислех , че протестирам за Чарлз Буковски Мислех си , че по някакъв повод е в СССР , напил се е както обикновено и са го прибрали После разбрах , че палките по гърба ми са били заради тази откачалка Хайде всеки е откачен по своему, но той излезе и подлец
Над 3млн подписа му събраха да се яви като претендент за президент Той видите ли поиска Конституцията да се промени, че откажел ли се от американското си гражданство, щяла да му замине и пенсията И този диктатор Путин, уплашен от Буковски не помогнал да променят конституцията Плю в лицето на 3 млн души, а вероятно и други които щяха да гласуват за него След всичко това ти го каниш за събеседник.Ако беше жив, щях да ти кажа какво е той, а не десидент

petgrig написа:
дописаната реплика твърдя, че аз на руснаци съм помогнала много повече, отколкото вие на тях, взети заедно. Но помагам на тези, на които наистина трябва да се помага. В т.ч. и в момента.
И да припомня нещо, което бях помолила Батмана да напише в мой отговор - аз съм научена, че не се плюе в ръката, която ти е била подадена. Лично аз не знам по-долно поведение от това.
Но за въпросния няма да кажа нито дума. Той чудесно се разобличава сам с всеки следващ пост:)

цитирай
7. petgrig - Буковски е изключително
24.03 15:33
интересна личност. Това, че не се харесва на някои, не означава, че няма аудитория, която иска да го чуе.
Между другото, ще ти призная и аз нещо - била съм многократно в руското посолство по различни поводи. Пазя много хубави чувства оттам. Само че това беше във време, когато руснаците се опитваха да се позиционират нормално сред останалите, а не да воюват с тях.
цитирай
8. 4u4eloto - След като тоя боклук обижда потр...
24.03 15:40
След като тоя боклук обижда потребители в блога и нарушава Правилата на сайта, е редно да бъде баннат.Аз призовавам за това като пряко обиден и съветвам пергриг, който ще да е, да поиска заедно с мен БАН за цефуля.ОК?
цитирай
9. petgrig - Сега
24.03 15:43
пиша аз, Ангелина Пискова. Не мога искам бан за никого, тъй като самата аз не съм потребител на тази платформа. Батманът сам ще прецени как да постъпи, когато отново влезе във владение на профила си. Помолила съм го днес да ми го остави, защото държах да разсея това изключително недостойно внушение, което се прави, а именно, че това е мой профил.
цитирай
10. 4u4eloto - Да де, аз към пергриг се обръщам.Спрямо него цефуля е нарушил Правилата на сайта,
24.03 15:56
petgrig написа:
пиша аз, Ангелина Пискова. Не мога искам бан за никого, тъй като самата аз не съм потребител на тази платформа. Батманът сам ще прецени как да постъпи, когато отново влезе във владение на профила си. Помолила съм го днес да ми го остави, защото държах да разсея това изключително недостойно внушение, което се прави, а именно, че това е мой профил.


нападайки потребител, и понеже същото е направил с мен , настоявам да му иска БАН.Ясно се вижда, че без никаква причина тоя кретен ме споменава, замесва във войни, в които не участвам, и съм в правото си да искам това.
цитирай
11. 4u4eloto - Нали няма да ви липсва на първа тоя ...
24.03 15:58
Нали няма да ви липсва на първа тоя путински плъх?Точно защото е путински гъзолизец на мен ми се гади от него.
цитирай
12. petgrig - Както казах,
24.03 16:33
не мога да настоявам за ничий бан, но се надявам добре да сте преценили някои хора. Никога не съм мислела, че в един по принцип широко скроен човек, какъвто се очаква да е един творец, може да се крие толкова дребна душичка. Но...човек винаги може да бъде изненадан, при това неприятно.
Както и да е. Това, което държах да ви кажа е, че този профил не е мой и всеки нормален човек може да види разликата в писането ми и в писането на Батмана.
цитирай
13. petgrig - Извън темата,
24.03 16:36
с огромно прискърбие днес научих, че внезапно си е отишъл един изключително светъл човек - ген. Съби Събев. Нека отдадем дължимото му:

https://bnr/post/101967139/pochina-gen-sabi-sabev
цитирай
14. blog13 - Впрочем, материалите ми се разп...
24.03 17:03
petgrig написа:
Впрочем, материалите ми се разпространяват активно на сайта на БНР, както и по различни социални мрежи с далеч по-голяма и по-сериозна аудитория, отколкото блог.бг.


Благодаря ти, господи, че слезе от небесата тук - и то през средностатичстическия профил на един евро-атлантически гей (надявам се, току-що казах един комплимент на домакина). Защото иначе, нямаше да можем да чуем словото ти ние, които не сме влизали никога там където ходи по-сериозната от нас аудитория - предполагам гееве без изключение.
цитирай
15. petgrig - Впрочем, материалите ми се разп...
24.03 17:10
blog13 написа:
petgrig написа:
Впрочем, материалите ми се разпространяват активно на сайта на БНР, както и по различни социални мрежи с далеч по-голяма и по-сериозна аудитория, отколкото блог.бг.


Благодаря ти, господи, че слезе от небесата тук - и то през средностатичстическия профил на един евро-атлантически гей (надявам се, току-що казах един комплимент на домакина). Защото иначе, нямаше да можем да чуем словото ти ние, които не сме влизали никога там където ходи по-сериозната от нас аудитория - предполагам гееве без изключение.

Не, не летя в небесата, земен човек съм. Винаги съм била и се старая да остана такава. Това, което сте извадил като цитат, е факт и той е в подкрепа на това, което съм написала - не ми се налага да се правя на някого в търсене на популярност по простата причина, че я имам.
Иначе, не знам какво имате предвид в последното изречение, но тук има хора с всякаква политическа и сексуална ориентация. Подчертавам - ВСЯКАКВА.
цитирай
16. petgrig - Впрочем,
24.03 17:19
приятели адвокати ми подхвърлят, че мога да се опитам да съдя лицето Стефан Кръстев за клевета.
Не съм сигурна, че бих искала да си губя времето, както и че подобна процедура би издържала в съда, но ......наистина се замислям.
цитирай
17. yootova - Защо да не издържи в съда?
24.03 17:31
petgrig написа:
приятели адвокати ми подхвърлят, че мога да се опитам да съдя лицето Стефан Кръстев за клевета.
Не съм сигурна, че бих искала да си губя времето, както и че подобна процедура би издържала в съда, но ......наистина се замислям.


Тоя цървул не е анонимен, ще бъде лесно открит, напълно се вписва в чл.146 и чл.147 от НК.Няма да си губиш времето, адвокатът ще се заеме.
Понеже тоя кретен плюе и по мен, аз тия дни ще се заема.Бившата ми жена е адвокатка,о, йе!
цитирай
18. petgrig - приятели адвокати ми подхвърлят, ...
24.03 17:38
yootova написа:
petgrig написа:
приятели адвокати ми подхвърлят, че мога да се опитам да съдя лицето Стефан Кръстев за клевета.
Не съм сигурна, че бих искала да си губя времето, както и че подобна процедура би издържала в съда, но ......наистина се замислям.


Тоя цървул не е анонимен, ще бъде лесно открит, напълно се вписва в чл.146 и чл.147 от НК.Няма да си губиш времето, адвокатът ще се заеме.
Понеже тоя кретен плюе и по мен, аз тия дни ще се заема.Бившата ми жена е адвокатка,о, йе!

Не е толкова просто. Винаги може да каже, че някой е влязъл в профила му и е писал от него.
цитирай
19. petgrig - И за да няма съмнение,
24.03 18:01
че действително пиша аз, можете да погледнете в профила ми във Фейсбук. Току-що опровергах твърденията, че имам профил в блог.бг.
цитирай
20. blog13 - Иначе, не знам какво имате пре...
24.03 18:14
petgrig написа:

Иначе, не знам какво имате предвид в последното изречение, но тук има хора с всякаква политическа и сексуална ориентация. Подчертавам - ВСЯКАКВА.


Къде - у дружинка ТРИО ДЕТЕЛИНКА?

А кои са с приоритет по евро-атлантическите стаднарти? ГеЙОве-те!
Те са по-висшите. Другите, са по-нисши. Но са приели своето положение, защото хората си знаят мястото.

Глей сега кво се получава - не ти се получава, защото такива кухи активисти ние, които сме били комсомолци сме виждали още в десети клас. И дори в девети.

Мене не ме впечатлява нещо (т.е. както си е по стандартите на ЕС - използвам местоимението "то"), не ме впечатлява нещо, което ми говори като комсомолския секретар. С тая разлика, че акцентът с особено настървение е поставен именно върху гейовете. Комсомолският секретар беше много далече от чак такива отклонения.
Следователно аз винаги правя комплименти, на такива като тебе и на такива като батман. Обръщам се към тях с "уважаеми г-н гей". Батман, се обижда. И ме чисти.

Аз питам защо? Питам, какво обидно има, когато те удостоявам с най-висшата чест на твоите евро-атлантически убеждения? Той не ми е обяснил. До ден днешен не ми е обяснил. Нито той, нито всички останали евро-атлантически гейове в тоя блог.

Но ти твърдиш, че си нещо повече, и че местата в които се изказваш имат по-висша аудитория.

Би ли могла да обясниш, защо твоят Батман се обижда, когато аз му правя комплименти?
цитирай
21. petgrig - blog13,
24.03 18:17
ако имате въпроси към Батмана, моля да ги зададете на него. Аз ви казах, че съм толерантен и свободен човек. Иначе, самата аз съм омъжена, тук се знае много добре за кого.
цитирай
22. blog13 - ако имате въпроси към Батмана, моля ...
24.03 18:23
petgrig написа:
ако имате въпроси към Батмана, моля да ги зададете на него. Аз ви казах, че съм толерантен и свободен човек. Иначе, самата аз съм омъжена, тук се знае много добре за кого.


Т.е. ти си омъжена? Чудесно! А отговор на въпроса ми - йок.

Добре де, омъжена си (каквото и да си мислиш че доказва това– нищо не доказва, виждал съм стотици гейове, които са омъжени и се размножават даже) - но нали казваш, че си и нещо в повече, пребивавайки на по-висши места. И няма да ми отговориш, защото не можеш. Не е достатъчно, да си отишъл в дружинка ТРИО ДЕТЕЛИНКА, за да можеш да отговаряш на най-елемемнтарни въпроси.

А те са най-трудните. Трябва и още нещо. Нещо висше.
цитирай
23. vacsine - цефуля е скопец, а лудият блог13 и ...
24.03 18:48
цефуля е скопец, а лудият блог13 и тук е налазил. Трийте го безжалостно.
цитирай
24. petgrig - цефуля е скопец, а лудият блог13 и ...
24.03 18:51
vacsine написа:
цефуля е скопец, а лудият блог13 и тук е налазил. Трийте го безжалостно.

Здравейте. Аз съм временно тук, после ще оставя Батмана да реши какво да трие и какво не. Поздрави и благодаря, че наминахте.
цитирай
25. blog13 - Еми това е - дадохме ти възможност, ...
24.03 19:44
Еми това е - дадохме ти възможност, да докажеш, колко можеш. И ти доказа, че толко си можеш. Т.е. имаш право да се изживяваш, за некакво висше същество. То всеки си се има за нещо. И за това, ние толерантните към различните, не само няма да те трием - ние, както казах, ти предоставихме възможност да докажеш, колко можеш.
цитирай
26. vencivaleri1951 - Виж, аз не съжалявам за палките
24.03 21:02
Не съжалявам и за това което стана в посолството -бях със югославския си паспорт и със студентска книжка в която пише българин А по принцип носех югославския за да си пазарувам от фините когато се наложи Извикаха милиционерите кагебиста в управлението и станах за смях, когато разбра за кого съм протестирал Масов студентски протест имаше за Владимир Буковски Хубаво размениха го На теб ти е интересен, но за мен стана празно пространство Иначе казвах че съм протестирал, че са ме качили в "душегубката", че ме пердашиха омоновците...Звучи "пацански" , ако щеш "свалката" в кърпа ти е вързана Виж колко съм откровен-аз го използвах , както ти днес го използваш Никога не съм харесвал либералите в Русия-ти със сигурност да
Буковски така ги издъни с отказа си да се откаже/извини ме за тавтологията/ от американското си гражданство, след като милиони души го бяха подкрепили с подписите си, а срещу тях име, адрес и т н Тоест поели са риск, а той се загрижил за пенсията си Погледни как рязко тръгнаха надолу след този гаф Аз се възмутих, на мен ми стана за тези хора, особено от доброволците , които събираха подписи Един път климата, втори път си е рисково В Одеса за подписи живи изгориха десетки млади хора
Виж, аз се шегувах в коментарите си Изказът на Батмана с твоя не може да се сбърка
Добре, че се усещаш за злоупотребата Като заговори за снимки Аз съм дядо, очертава се и прадядо да стана, така че ми е позволено да кажа и глупост Бе булка хвани се в ръце Помня те , виждал съм те в радиото , когато съм идвал при кумата ми Секси гадже беше Млада си, политически неориентирана си,:) но си трудолюбива и целенасочена Прояви малко воля и извън работата си
Пак повтарям прадядо може да стана, ако е рекъл Господ и може да говоря не както е прилично, но след като Байдън го приемаш, помислих , че и аз мого да говоря несвързано...Бъди здрава!

petgrig написа:
интересна личност. Това, че не се харесва на някои, не означава, че няма аудитория, която иска да го чуе.
Между другото, ще ти призная и аз нещо - била съм многократно в руското посолство по различни поводи. Пазя много хубави чувства оттам. Само че това беше във време, когато руснаците се опитваха да се позиционират нормално сред останалите, а не да воюват с тях.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: petgrig
Категория: Други
Прочетен: 868891
Постинги: 579
Коментари: 3767
Гласове: 3913
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930