Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.01.2012 22:39 - Брей, голяма изненада!
Автор: sullltan Категория: Забавление   
Прочетен: 4180 Коментари: 12 Гласове:
43


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg




Да не би статистиката в блогбг да се е бъгнала нещо? Гледам цели шест любими автори са на първа страница. В момента там са

Захариада
Универсалните000
Далида
Ивосо
Захариада
Цефулестевен
Ангпискова 

След малко може и Валето Йотова да се появи. Tя също ми е любимка.

И преди са излизали, но такова тотално съвпадение май не се е случвало. Нямам спомен, а и напоследък почти не влизам в блогбг. Не питайте тогава как съм в час с всички събития. Няма да ви отговоря.
Представяте ли си? Нито един заядливец на първа страница. Тя разбира се изобщо не ме интересува. Просто ми е любима тема, нищо повече. Съвсем нищичко повече. Айде да не повтарям, щот мразя да се обяснявам по неудобни въпроси.
Ехе, ако това е новата платформа - нека да е тя! Нали приятели. Нека де нe виждаме повече заядливци, зяпачи, обсъждащи все другите и тн плодовити и несамокомeнтиращи се "блогери".
Ако е така само за момента, пак ще разредя влизанията. Не че до момента съм разреждал нещо, но нали все се каня. Може пък и да го направя некой ден. Ама не ми вярвайте. Не можеш да избягаш от блогбегето, ей. До живот е. Убавиня и туй то! 



Гласувай:
43



Следващ постинг
Предишен постинг

1. balebalev - Ти гледай
03.01.2012 22:45
аз да не се появя на първа, че ще извиеш на умрело!
цитирай
2. sullltan - аз да не се появя на първа, че ще из...
03.01.2012 22:46
balebalev написа:
аз да не се появя на първа, че ще извиеш на умрело!

Теб не те познавам. Нов ли си?
цитирай
3. анонимен - Дали ще копипействаш или ще обсъ...
04.01.2012 00:36
Дали ще копипействаш или ще обсъждаш постоянно другите, в двата случая живееш на чужд гръб. Пардон, блогваш на чужд гръб.
цитирай
4. yotovava - Пускай тото тогава :))))))))))))))))))
04.01.2012 09:59
Честита нова година :)
цитирай
5. sullltan - Дали ще копипействаш или ще обсъ...
04.01.2012 10:56
анонимен написа:
Дали ще копипействаш или ще обсъждаш постоянно другите, в двата случая живееш на чужд гръб. Пардон, блогваш на чужд гръб.

Виж сега! Това, че говоря само за първа страница не означава, че тя ме интересува. Просто ми е любима тема. Също така трябва да има критика. Мен никой не ме е избрал за критик, затова сам се назначих - все пак съм султан:)))))) Съвети давам, но не приемам.
цитирай
6. sullltan - yotovava - Пускай тото тогава :))))))))))))))))))
04.01.2012 10:58
yotovava написа:
Честита нова година :)

Това е идея. От световната криза султанското ми богатство понамаля, та ще трябва да наваксам .... 2-3 ..... 8-9 ...... милиарда.
цитирай
7. анонимен - Дали ще копипействаш или ще обсъ...
04.01.2012 14:31
sullltan написа:
анонимен написа:
Дали ще копипействаш или ще обсъждаш постоянно другите, в двата случая живееш на чужд гръб. Пардон, блогваш на чужд гръб.

Виж сега! Това, че говоря само за първа страница не означава, че тя ме интересува. Просто ми е любима тема. Също така трябва да има критика. Мен никой не ме е избрал за критик, затова сам се назначих - все пак съм султан:)))))) Съвети давам, но не приемам.

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Поздравления за находчивостта!
цитирай
8. sullltan - Дали ще копипействаш или ще обсъ...
04.01.2012 14:36
angpiskova написа:
sullltan написа:
анонимен написа:
Дали ще копипействаш или ще обсъждаш постоянно другите, в двата случая живееш на чужд гръб. Пардон, блогваш на чужд гръб.

Виж сега! Това, че говоря само за първа страница не означава, че тя ме интересува. Просто ми е любима тема. Също така трябва да има критика. Мен никой не ме е избрал за критик, затова сам се назначих - все пак съм султан:)))))) Съвети давам, но не приемам.

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Поздравления за находчивостта!

Радвам се, когато хубави хора стоят на първа страница.
Ако това е новата платформа - нека да е тя:))))
цитирай
9. zoom - Ей дебел,
05.01.2012 10:49
внимавай да не те дръпна за брадата.
цитирай
10. анонимен - Смотаняк. Само Валсодар и Панта...
05.01.2012 13:42
Смотаняк. Само Валсодар и Панталеев трябва да стоят на първа. Чу ли, гъзльо.
цитирай
11. sullltan - zoom,
05.01.2012 16:30
ти си един невъзпитан човек.
цитирай
12. sullltan - Смотаняк. Само Валсодар и Панта...
05.01.2012 16:31
анонимен написа:
Смотаняк. Само Валсодар и Панталеев трябва да стоят на първа. Чу ли, гъзльо.

Самореклама ли си правиш? По принцип не позволявам, но айде от мен да мине.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sullltan
Категория: Забавление
Прочетен: 619139
Постинги: 79
Коментари: 936
Гласове: 5087
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930