Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.10.2014 15:34 - Гнусна провокация!
Автор: sullltan Категория: Политика   
Прочетен: 10665 Коментари: 34 Гласове:
62


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg



image


Платени мошеници са продавали в Младост картофи и кебапчета по 9ст. Внушението е, че ГЕРБ го правят за да се сетиш за бюлетина номер 9.

След като се изговориха планина от думи за кебапчетата и купуването на гласове, мислите ли че някой ще го направи посред бял ден, по най-очебийния начин, както не се е случвало дори по времето, когато хората все още не подозираха за купуването на вот? Колко трябва да си тъп за да се хванеш на подобни провокации?

Нито една партия не би го направила толкова очевидно. Cледователно може да е работа само на врага – в случая враговете на ГЕРБ.

Презирам хората подкрепящи тази гадост! Tова не е честна игра.




Тагове:   избори,   ГЕРБ,   провокация,


Гласувай:
75



1. sullltan - Лъжецът Андрей побърза да сложи ...
02.10.2014 15:39
Лъжецът Андрей побърза да сложи минус.

Bиждаш ли колко си жалък бе? Mижитурка! С минуси нищо не променяш. Ама пък винаги друг ще ти е виновен. Комунист крадлив!
цитирай
2. axlaxl - Не можах да опитам кебапче за 9 ст, ...
02.10.2014 15:45
Не можах да опитам кебапче за 9 ст, затова ще ям Пица за 8 евро :)
цитирай
3. getmans1 - Те така правят ...
02.10.2014 16:00
... когато се припознаят.:)))

Едно ду... и ху... не отронват, поне лаф да става.
цитирай
4. sullltan - Не можах да опитам кебапче за 9 ст, ...
02.10.2014 16:01
axlaxl написа:
Не можах да опитам кебапче за 9 ст, затова ще ям Пица за 8 евро :)

Да ти е сладко!
Пица не отказвам и никога не оставям дори трохичка :-)))
цитирай
5. sullltan - . . . когато се припознаят. :))) ...
02.10.2014 16:23
getmans1 написа:
... когато се припознаят.:)))

Едно ду... и ху... не отронват, поне лаф да става.


И такива ще обвиняват?! Изобщо не ме интересува какво имат да кажат. Tе нарушават свободата на словото и демокрацията, следователно нямат право да ги изискват.
цитирай
6. apostapostoloff - Пиците в Брюксел са
02.10.2014 16:51
доста по- скъпи от 8 евро. Излезе нашенски цървул зад граница, и веднага почва да лъготи- ах, колко съм добре, всичко тук е без пари, купих си къща с басейн и т. н. Повече от 1 000 000 българи се върнаха от странство, защото нито един от тях не успя да прокопса там.
цитирай
7. toxic - Кебапче?!
02.10.2014 19:04
По 9 ст?!? Няма да стане. Когато започнат да раздават Ауди 8 по 90 Е тогава мога и да им обърна внимание. Поне ще се опитам да запомня имената на 1-2 партии.
цитирай
8. sullltan - По 9 ст?!? Няма да стане. Когато з...
02.10.2014 19:16
toxic написа:
По 9 ст?!? Няма да стане. Когато започнат да раздават Ауди 8 по 90 Е тогава мога и да им обърна внимание. Поне ще се опитам да запомня имената на 1-2 партии.


Ако чуеш, че раздават някъде, гледай да съобщиш навреме. Колите може би ще са в ограничено количество - да не изпуcна все пак .. :-)
цитирай
9. sestra - ГЕРБ са призовани от някои да носят отговорност
02.10.2014 19:27
за всички хорски грехове през всичките години и векове преди, сега и додето свят светува в България, Европа, Америка, другите континенти, земното кълбо и всички други земни кълбета.
цитирай
10. vencivaleri1951 - Прав си падишах!
02.10.2014 19:29
Долни Провокатори. Мърсят кристанлно / от кри сталинка/ чистите гербери. Какви кебапчета, какви 5 лева...Първо подслушваха академичния разговор екс премиер -градски прокурор и го изкараха кадруване . После измислиха някаква костинбродска афера като сами си напечатаха няколстотин хиляди бйлетини. Сега пък кебапчета. Откъде пари закебарчета? Всички джобни спестявания отидоха за апартаменти и соларни и водни централи. Откъде пари...Гадове яйца мятат свидят им се някакви келяви 10% увеличение на тока, искат наяве кредитните досиета от КТБ. Това да не им е комунизъм. Някой видя ли кредитни досиета когато гръмнаха американските банки. Държавата/народът/ помогна на кристално/от кри сталинка/ чистия частен капитал, препродаде кредитните портфейли и десетки хиляди демократично мислещите янки културно, без патардия напуснаха работа и домовете си.
Позор, голям позор...Яйца ще мятат, скъп ими бил токът...Ще поскъпва. Народът иска кри сталински чист въздух, зелена енергия и Цветелина Борисов...пардон Бориславова!!!
цитирай
11. sullltan - 9. sestra - ГЕРБ са призовани от някои да носят отговорност
02.10.2014 19:51
sestra написа:
за всички хорски грехове през всичките години и векове преди, сега и додето свят светува в България, Европа, Америка, другите континенти, земното кълбо и всички други земни кълбета.


Да. Коментарът на Bенцивалери е доказателство, че кой каквото и да открадне.. колкото и да вилнеят крадливи червени мутри, пардон, борци против фашизма.. накрая винаги ГЕРБ ще са виновни.
Първият минус е от Андрей – активен сътрудник на Държавна сигурност, направил мръсотия на много хора. Явно го е извършвал с удоволствие, защото иска пак и пак .... Hо днес опциите му са ограничени до слагане на минус и това го побърква :-)))

цитирай
12. sullltan - Долни Провокатори. Мърсят крис...
02.10.2014 19:53
vencivaleri1951 написа:
Долни Провокатори. Мърсят кристанлно / от кри сталинка/ чистите гербери. Какви кебапчета, какви 5 лева...Първо подслушваха академичния разговор екс премиер -градски прокурор и го изкараха кадруване . После измислиха някаква костинбродска афера като сами си напечатаха няколстотин хиляди бйлетини. Сега пък кебапчета. Откъде пари закебарчета? Всички джобни спестявания отидоха за апартаменти и соларни и водни централи. Откъде пари...Гадове яйца мятат свидят им се някакви келяви 10% увеличение на тока, искат наяве кредитните досиета от КТБ. Това да не им е комунизъм. Някой видя ли кредитни досиета когато гръмнаха американските банки. Държавата/народът/ помогна на кристално/от кри сталинка/ чистия частен капитал, препродаде кредитните портфейли и десетки хиляди демократично мислещите янки културно, без патардия напуснаха работа и домовете си.
Позор, голям позор...Яйца ще мятат, скъп ими бил токът...Ще поскъпва. Народът иска кри сталински чист въздух, зелена енергия и Цветелина Борисов...пардон Бориславова!!!


След половин век комунистически кражби сега трябва да се плаща. Bие, червените, постоянно сънувате безплатни неща, но такива няма. Дори държавата да плаща, преди това трябва някой да сипе в хазната. За да плюскаш, първо е необходимо някой да създаде блага. Няма друг начин. Hо вие искахте да промените дори законите на математиката и физиката, та не се учудвам на странните ви желания.
Това за кебапчетата по 9ст няма какво да се обсъжда – безспорна провокация. Който не го разбира, би трябвало да отиде на психиатър. А ако някой умишлено поддържа тази очевидна лъжа – сам избеpи прилагателно към ...... лъжец. Но пък по вашия морален кодекс лъжата е основно и полезно човешко качество. Значи ще спиш спокоен.

цитирай
13. sullltan - vencivaleri1951
02.10.2014 20:04
Помниш ли, че още преди да гръмне новината, "откривателите" на бюлетините в Костинброд ги свързваха с ГЕРБ без никаква причина. Защо ли? Дали случайно не е била точно това цялата идея? Помниш ли на колко места платени интриганти написаха "Цацаров обвини Борисов и партията му"? Само че Цацаров никога не е свързвал бюлетините с която и да било партия. Просто фантазии на разни лъжци. Та сещаш се колко вярвам като ми кажат "Ей там го пише".
Обичаш ли да ти пробутват лъжи за американски банки и продадени апартаменти? Аз обаче не обичам. Същите твърдяха, че Шотландия иска да се отдели от Bеликобритания, ама нали видя какво показа референдумът :-)))

Ho щом ти харесва, вярвай ....
цитирай
14. axlaxl - Сега доказа, че си Олигофрен :)
02.10.2014 20:07
apostapostoloff написа:
доста по- скъпи от 8 евро. Излезе нашенски цървул зад граница, и веднага почва да лъготи- ах, колко съм добре, всичко тук е без пари, купих си къща с басейн и т. н. Повече от 1 000 000 българи се върнаха от странство, защото нито един от тях не успя да прокопса там.


За 10 евро можеш да ядеш пица с безалкохолно! Тук храната не е скъпа на фона на доходите! И да има и по-скъпи пици по 9 евро, но има и по 5, 6 и по 7 евро:)
цитирай
15. getmans1 - Султане, те тези като 1951 са свикнали хептен без пари че ...
02.10.2014 21:26
... даже и 9 стинки им се вижда като грабителство, ако е вярно де-е /щото не ми се вярва нещо произлязло от „червено-синята мъгла“ да е ей така/!

Спецпоздрави на СЕСТРА за „. sestra - ГЕРБ са призовани от някои да носят отговорност“
цитирай
16. joysii - доста по- скъпи от 8 евро. Излезе ...
02.10.2014 23:01
apostapostoloff написа:
доста по- скъпи от 8 евро. Излезе нашенски цървул зад граница, и веднага почва да лъготи- ах, колко съм добре, всичко тук е без пари, купих си къща с басейн и т. н. Повече от 1 000 000 българи се върнаха от странство, защото нито един от тях не успя да прокопса там.
.
....................
На Гина Аксела-лъжлата не може да й се вярва,Толи, прав си.
Добре била-сама жена, с манталитет на мутреса-простакеса, дето не знае чужд език..знаеш ли как само може да е добре-на пътя-оня с многото лампи, дето го е снимала и дето така го познава, сякаш че прекарва там доста време. На снимката си в профила-пак е седнала на шосето-работа,ей, какво да се прави, трябва да си изкара поне за една пица.
Поздрави,Толи.
цитирай
17. sullltan - joysii,
02.10.2014 23:07
тук говорим за едни кебапчета. Hещо да кажеш по въпроса? :-))
цитирай
18. joysii - тук говорим за едни кебапчета. Hещо ...
02.10.2014 23:19
sullltan написа:
тук говорим за едни кебапчета. Hещо да кажеш по въпроса? :-))

============
ОК,де. Не за кебапчетата, бих споделила какво ме тревожи по повод а изборите. С времето, имах нещастието да се убедя,че няма значение коя партия е на власт в България-всичките крадат еднакво.Не зная за кого да гласувам. Все още. Ама кебапчета за 9 ст. не биха ме мотивирали особено. Виж за едни сто лева...мога да се замисля, и партията, която ми ги даде, да привлече вниманието ми за момент...
Не ща да избирам безкрайно, искам, който дойде на власт, да управлява съвестно през целия си мандат, в България да има ред и законност.
Хайде, поздрави.:):):)

цитирай
19. blackpredator - споко
02.10.2014 23:30
от понеделник минаваме на зелен хайвер. :)
цитирай
20. sullltan - тук говорим за едни кебапчета. Hещо ...
02.10.2014 23:34
joysii написа:
sullltan написа:
тук говорим за едни кебапчета. Hещо да кажеш по въпроса? :-))

============
ОК,де. Не за кебапчетата, бих споделила какво ме тревожи по повод а изборите. С времето, имах нещастието да се убедя,че няма значение коя партия е на власт в България-всичките крадат еднакво.Не зная за кого да гласувам. Все още. Ама кебапчета за 9 ст. не биха ме мотивирали особено. Виж за едни сто лева...мога да се замисля, и партията, която ми ги даде, да привлече вниманието ми за момент...
Не ща да избирам безкрайно, искам, който дойде на власт, да управлява съвестно през целия си мандат, в България да има ред и законност.
Хайде, поздрави.:):):)



Щом не знаеш за кого да гласуваш, можеш да броиш на онче-бонче. Ей така, да стане по-интересно. Аз броих вместо теб за да ти спестя неудобството. Падна се 9. Ако искаш можеш да пробваш с тази бюлетина. Hали е за играта - не е нужно да знаеш чия е. :-)
цитирай
21. vencivaleri1951 - Падишах, а сега сериозно
02.10.2014 23:36
Гласове се купуват не от днес и навсякъде. Какво значи дарения и средства за предизборна кампания. Дали ще платиш концерт или храната дошли на митинга ти е все тази. Колкото е по богата една партия има повече възможност да купува гласове.
Най мобилизиран е циганският електорат и най - поощряван с финикийски знаци е той. Ива разпечатки по секции и е видно как гласуват тези хора. Гласуват най-много за трите големи партии у нас и това значи, че най-много купуват те. Малките партии имаг ограничен ресурс и купуват по малко.

За пазарната икономика: Абсолютно съм съгласен , че безплатен обяд няма. Трябва да се плаща , но от всички. Нямам никакво намерение да плащам "храната" на други само защото са близки на Костов, Станишев, Борисов...Точно за това се мятат яйца по креатурите им в ДКЕВР. Не разбираш ли , че Мариците, соларните и ВИ централите дигат цената на тока зарад брутално калкулирани печелби и престъпно сключени договори . Не разбираш ли , че в Белене/а и Козлодуй го чака същото/ спря строителството зарад договорени мощности Зелена енергия равностойни като киловати на реактор -хилядник. Че поскъпването днес ще огкаже потребители и поради намалена консумация ще бъдем принудени да понесем още повишения. На теория българинът и да се откаже от електричеството на 100% ние пак ще бъдем задължени да плащаме на Мариците и "зелените" инсталации договорените печалби. За това са "яйцата" , но и павета трябва да тръгнат докато подписалите договорите не влезнат в затвора за дълги години независимо от коя партия казват че са. Те са от партията на крадците, а тя цвят няма.

За фалита на банковите и застрахователните институции:
Ти какво отричаш не мога да те разбера. Че янките направиха световна финансова криза, коюто прерастна и в производствена и в потребителска. Че милиони престанаха да обслужват кредити , лизинги и ипотеки? Че ипотечните портфейли бяха продадени отсидниците и , че десетки хиляди останаха на улицата. Та това е очевидно и бянките публично продават. И в Б-я
цитирай
22. sullltan - vencivaleri1951,
02.10.2014 23:52
еее, ми кой друг да е виновен, ако не янките? :-)) Няма да е терористът Путин, я! За мен е очевидно, че всичко хубаво и полезно идва от САЩ, пък не знам ти през какви очила гледаш.
Банките са цяла нова тема и в никакъв случай не можеш да сложиш в един кюп всички кредити. Както знам за банкови престъпления, така знам и хора, теглили кредити с пълното съзнание, че не могат и няма да ги обслужват. Pазликата е огромна. Размиването и смесването на различни ситуации е вредно за всички.
цитирай
23. vencivaleri1951 - "Терористът Путин" би му се искало да може да направи световна финансова криза
03.10.2014 01:49
sullltan написа:
еее, ми кой друг да е виновен, ако не янките? :-)) Няма да е терористът Путин, я! За мен е очевидно, че всичко хубаво и полезно идва от САЩ, пък не знам ти през какви очила гледаш.
Банките са цяла нова тема и в никакъв случай не можеш да сложиш в един кюп всички кредити. Както знам за банкови престъпления, така знам и хора, теглили кредити с пълното съзнание, че не могат и няма да ги обслужват. Pазликата е огромна. Размиването и смесването на различни ситуации е вредно за всички.


но няма ресурса-нито количество нито качество на парите, а България може да направи единствено квартална финансова криза:)
Защо смяташ, чене правя разлика в кредитите? В България през97ма банките бяха фарилани от "едри риби " теглили производствени кредити. В Щатите банките гръмнаха от ипотечни и потребителски кредити. В България инфлацията изяде задлъжнялостта, в щатите задлъжвялостта изяде потребителите на тези кредити и социалните натрупвания./държавата спаси банките с бюджетни пари и нови заеми/ България призна фалита си, а Щатите се стремят да фалират света, за да не фалират те. Ве си ли си задавал въпросът защо изведнъж възникнаха толкова сериозни конфликти в света.
Класика в жанра е да въоръжиш някого и после да го обявиш за терорист и агресор и да го нападнеш.
Така беше:
-Иран. Въоръжиха го, но след като шаха абдикира и новите национализираха петрола станаха лоши
-Срещу Иран въоръжиха Ирак. После и Ирак реши че сам ще си експлоатира петрола и Садам стана също лош.
-въоръжиха Ал Кайда, после тръгнаха да се бият с нея
-Сега след като въоръжиха ИДИЛ последните станаха терористи
цитирай
24. sullltan - vencivaleri1951,
03.10.2014 08:33
а как ти звучи следното:

Украинците бяха братя, но когато отказаха да слугуват на Путин и лакомията му, нападайки чужди народи, изведнъж станаха лоши и Русия им изпрати зелени човечета, за които ту признават, ту отричат - тука има, тука нема.

Пада цял боинг с много жертви и беше доказано от един човек с езика на науката, че няма начин друг да го е свалил, освен Русия. Hо тъй като не извадихте нито един насрещен довод, открихте че някога бил работил нещо, което нямало общо с военното дело. Все едно да го обвините, че не се е родил в казарма, поради което няма право да говори за оръжия. Или "Абе, ти спечели Нобелова награда, ама твой трети братовчед по майчина линия работи като чистач, значи няма начин да заслужаваш наградата."

??!

цитирай
25. vmir - Моля, уважавайте ВенциВалери1951 защото е нежна душа и като такъв няма как
03.10.2014 10:46
да има нещо общо с престъпленията на комунизма. Като доказателство за неговата невинност мога да ви приведа факта, че дядото на съпругата му е разстрелян в СССР в години, когато Сталин е бил най-големия враг на терора и едва е удържал напора на партийните активисти да доказват предаността си към него като разстрелват колкото се може повече врагове, фашисти или кандидат-фашисти.

Това, че понастоящем ВенциВалери1951 призовава омразния си Путин “Вова, убий фашиста” също недвусмислено доказва миролюбието му, защото както е известно, фашагите са врагове на мира, а разстрелването им е най-неопровержимото доказателство за тяхната враждебност към всичко светло и прекрасно, на което ВенциВалери1951 е запален фен.

С горното не искам да кажа, че дядото на съпругата на ВенциВалери1951 е бил фашист или кандидат фашист, опровержение на което е факта, че е бил активист на първото в света антифашистко въстание през септември 1923 година. Обратното - след потушаването на въстанието му се е наложило точно като вожда и учителя на българския народ другаря Георги Димитров скорострелно да се изнесе в посока Москва, където да даде отчет и докаже, че не е изял, изпил и пропилял по жени средствата, изпратени от Москва за въстанието. Неопровержимо доказателство за което е факта, че не е бил разстрелян веднага, а чак през 1937 година.

Както виждате, ВенциВалери1951 е един светъл човек, и носи в себе си устрема към добротата и щастието на всички добри хора, затова не го корете, че няма търпение да види профилактичното разстрелване на фашистите и всички, които могат да се увлекат по фашистки идеи. Само не ми казвайте, че днес е трудно да се различат фашистите или, че фашисти са онези, които членуват в партии, самоопределящи се като наследници на фашизма или на съответните фашистки практики. Защото от Кремъл недвусмислено посочват, че които свалиха Янукович, са фашисти. А както отдавна е известно, Кремъл никога не лъже, нито пък умее да греши.

Дори да допуснем, че е някакси възможно и Кремъл да сгреши, разстрелването на няколко десетки хиляди души е капка в морето в сравнение с разстреляните досега и от тая гледна точка се явява необходимо продължение на борбата за светло бъдеще, тъй като фашагите ще се откажат да го засенчват със сваляне от власт на светли личности като преждеспоменатият народен водач Янукович и ще върнат у нас на власт борците за светло бъдеще Първанов, Станишев и сие.
цитирай
26. vencivaleri1951 - И какво общо има всичко това с кебапчетата в Младост.
03.10.2014 12:03
[quote=sullltan]а

Впрочем постигът ти в тази насока по скоро е фантасмагория/не казвам твоя/
Хората в Младост като цяло не са обект на предизборна търговия, още повече за кебапчета.

След трагедията в Горни Лом не ми се говори за трагедията с Боинга. Ще отбележа само, че потърпевшите германски семейства, / а съвсем скоро и холандски. Там загиналите са значително повече и за това дукоментацията е по обемна/ заведоха иск срещу украинската държава. Ще припомня, че никога не съм твърдял, че съм наясно от къде е стреляно. Твърдял съм и твърдя обаче, че над Донецк не е трябвало да има пътнически самолет . Вината е на този който го е пратил там и точно за това се подават колективни искове към Киев.
Оспорвам "научната обосновка" на осподин авиоинжинера по две причини.
-Чел съм неща от него и съм останал к впечатленито че е намерил в нишата антирусизъм начин да си изкарва хляба и хайвера.
-Не малко от детските ми години са минали по летищата ни и съм чул коментарите по въпроса на трима човека които имат опит в тази област. И за тримата кой е свалил физически самолета е второстепен и технически въпрос. Толкова за това.

Ще коментирам тук и вмир.
Вмире не е коректно да иронизираш с ничия смърт. Това , че в години на репресии е пострадал мой косвен роднина/и пряк на деца и внуци/ няма нищо общо с идеологията на която симпатизирам. Аз не обминявам теб за Кромуел, Робеспиер...за бесилките, съответно гилотината довели господството на боржуазното общество.

Ще ти припомня само , че ти си дал вота вече за президент , спикер, премиер и куп депутати бивши комунисти. След два дена ще гласуваш отново за тях. Много от тях имат интересна семейна биография вслючително и като деца на близки колеги на Живков. /Нямам предвид Борисов. Той е бил пред вратата:)/

Е аз ли съм укорим останал със симпатии към философи и идеолози като Платон, Волтер, Русо, Херцен , Маркс или нези които ни една книга в тази насока не са прочели, но си менят позицията според интереса.


цитирай
27. sullltan - vencivaleri1951,
03.10.2014 12:25
има общо с твоя коментар - извъртането на фактите, избирането на удобното, премълчаването на неудобното .....
Фантасмагория, но ми проглушиха ушите. Само в блобг видях няколко профила да го прекопират един от друг. А плиткоумните само това чакат за да повярват.
цитирай
28. exuded - Филия с мас
03.10.2014 12:57
По-благоразумно, икономично, народно и просташко е да се раздават филии с мас.
цитирай
29. demonwind - 6. apostapostoloff
03.10.2014 13:53
Варнаха се Апостоле, за да обезвреждат гръцки мини за 250 лева...
цитирай
30. varg1 - Що
03.10.2014 14:36
не продаваха по 22 ст. или по 13 ?
цитирай
31. vencivaleri1951 - Виж, ако избирах удобното щях да напиша , че Путин изпрати обучеви хора
03.10.2014 14:39
sullltan написа:
има общо с твоя коментар - извъртането на фактите, избирането на удобното, премълчаването на неудобното .....
Фантасмагория, но ми проглушиха ушите. Само в блобг видях няколко профила да го прекопират един от друг. А плиткоумните само това чакат за да повярват.


в Крим за да не се пролее кръв. Имаше 20 хилядна украинска армия на полуоствора и сериозен руски флат в Севастопол. Поне аз не помня във военната история/а съмчел много/ да се връща територия с учтиви и с чувстно за хумор военни подразделения. Щях и да напиша, че може да е силовак Путин, но не е подкрепил при никакви обстоятелства обстрел на детски учереждения. При сключено примирие, при върнати военнопленници в съотношение 10 към 1 в първия учебен ден хората на които симпатизираш/тези за които написах Вова убий фашиста/ обстрелват училище, училищен автобус. Тези изроди убиха по най зверски начин над 100 души в Одеса-повечето в тинейджърска възраст. Избиха свои в Мариупол само защото не вдигнали оръжие срещу мирно население. Когато една власт делигира пълномощията си на формирование отритнато от народа си/Десен сектор получи под процент одобрение на вота/ завайки му силовите министерства и комисии във време на военни конфликти се нарича престъпна власт. Тази власт ще бъде осъдена и ефективно и от историята по подобие на тези техни предшественици чийто портрети носят при зверствата си.
Не можеш да убиеш цял народ, не можеш и да го изплашиш когато е видял кръвта на децата си по " паважа". Само стой и гледай какво ще се случи до пролетта-
цитирай
32. kostadin - Браво за безпочвените и разнопо...
03.10.2014 14:46
Браво за безпочвените и разнопосочни мнения Точно това иска финансовата олигархия от всички.Жалко ,че сте много малък кръжец
цитирай
33. sullltan - Що не продаваха по 22 ст. или по 13 ...
03.10.2014 15:23
varg1 написа:
Що не продаваха по 22 ст. или по 13 ?



Чакай да повторя специално заради глухите:
Целта е да злепоставят партията с бюлетина номер 9.

Ще го кажа и с други думи

Голям процент от хората изобщо не биха свързали цената с номер на бюлетина. Свързването идва от това, че няколко многопрофилни блогъри опитаха да разхвърлят тази лъжа из интернет, копирайки я от един в друг свой профил – уж са много. Значи е станало следното:

“Бе, я сложи някой там, пред маса и табела с 9, да го снимаме, пък ние после ще разхвърляме из нета – да им побутнем “връзката” на хората, че сами може да не се сетят ..... какво? Че требе пак да ръсим лъжи за Бойко. Прекалено много го харесват, а това ни вбесява.”

Ето какво се е случило.

цитирай
34. vmir - 26. vencivaleri1951,
03.10.2014 15:24
vencivaleri1951 написа:
Ще ти припомня само , че ти си дал вота вече за президент , спикер, премиер и куп депутати бивши комунисти. След два дена ще гласуваш отново за тях. Много от тях имат интересна семейна биография вслючително и като деца на близки колеги на Живков. /Нямам предвид Борисов. Той е бил пред вратата:


В цялата история на комунизма, бившите комунисти са най-силно мразени от настоящите комунисти. Защото идва момент след захаросаните обещания, когато всеки комунист се сблъсква с постулата за диктатурата, но само част от тях я приемат. Затова няма по-пострадали от социалдемократите, които редовно са клани от бесени от болшевиките като предатели на революцията, защото не признават диктатурата и насилието като "естествени атрибути" на "пролетарската революция".

А в Библията е записано, че най-голяма радост на небето е когато грешник се откаже от злото. Затова не си падам по омразата, защото някой някога е бил комунист. Много по-важно е дали в условията на информираност е такъв. Както виждам, ти и путинистите се гордеете със злото и даже се мъчите да го превърнете в атестат за социална зрелост, защото вярвате, че идеологически мотивираните убийства, войните и заграбването на ресурси и чужди творения са единствения възможен начин за национален просперитет и възход.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sullltan
Категория: Забавление
Прочетен: 617354
Постинги: 79
Коментари: 936
Гласове: 5087
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031