Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.11.2014 11:32 - В България няма свобода на словото
Автор: sullltan Категория: Новини   
Прочетен: 8170 Коментари: 18 Гласове:
51


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg



image


Хората по света протестират срещу руските зверства в Украйна и кожодерската политика на Русия като цяло. САЩ разследват кражби на руски бизнесмени и политици от най-близкото обкръжение на Путин, a той от своя страна е абсолютният рекордьор по присвояване на чужди пари – 40 милиарда, както съобщи безпристрастната американска преса. 

По българските медии нищо такова не се чува. Облъчват ни с лъжи, че българите обичали Русия, което е чиста проба измислица. Ние можем  да харeсваме руски писатели, но не одобряваме политиката на Русия, защото е подпечатана с кръв на невинни хора. Ако някой честен журналист опита да посочи недъзите на Русия, моментално следват обиди и заплахи. Това не е свобода на словото.

Разни блогери сеят омраза и фантазии, обиждайки публични личности чрез гръмки заглавия - за да привлекат погледите по евтин начин. И защо да не го правят, след като няма кой да им направи дори дребна забележка? Oчаквам да станат още по-нагли в измислиците си. Доларът се стабилизира, рублата пропада, но червени интриганти сънуват "руски възход". Не избори и дискусии  - психиатър им трябва!





Тагове:   България,   свобода,   слово,


Гласувай:
54



1. vencivaleri1951 - Падишах, свободата на словото не значи логорея...
07.11.2014 12:15
Къде видя протест по света срещу" зверствата" на Русия в Украйна? Изключвам разбира се землячески общности пред някои руски посолства. Нещо повече международни наблюдатели разследват зверства на тъй наречената " Национална гвардия" на Украйна в Донбас. Недвусмислено с факти са становищата им за гаври, изнасилвания и убийства на мирни жители. Прихванати са разговори за търговия с органи. Онзи ден самият командващ на НАТО публично заяви, че няма сведения за руски войскови подразделения на украинска територия. Какви зверства на руснаци и къде национални протести. Поне едно място посочи. Една западна медия поне която да е установила по свои източници зверстващи руснаци в Украйна. Коментарите са в обратна посока както Франс прес например онзи ден за обстрела на училище и убити деца.
И се чудя как така след този всемирен протест срещу Русия и президентът и последният е класиран на пълво място във английския таймс и Форбс като личност на годината и като най-влиятелен политик. Внимавай да не повториш грешката на някои блогъри, че тези класации са несериозни, едва ли не подигравателни защото Путин там е в компанията на Обама, папата, китайския президент, Меркел...
Как така сред тези протести , най "протестният" сред големите режисьори /3 Оскара/ иска да прави филм За Путин? За Оливър Стоун стававъпрос. Недей да правиш грешка и за говориш за руски пари в случая." Бунтарят" в Холивуд е неприлично богат...и родово, и через творчеството.
Колкото до рублата, долара, петрола...
Напълно естествено е когато икономическият ръст в повечето страни е бил надценен да има известен отлив на търсене на енергоносители. Има и политическа игра , но първото е основно. Това , че доларът поскъпва не е толкова лошо за Русия драги "мислителю". По високия долар донякъде тушира загубите породени от цените на петрола. Ако цените падаха, а доларът не мръдваше или падаше също би било по лошо за рашките. Помисли, и ако пак не разбереш ще ти обясня по подробно. Бъди здрав!
цитирай
2. sullltan - vencivaleri1951
07.11.2014 12:37
Ти самият много добре описваш руските зверства в блога си, но обвиняваш някакви несъществуващи украински фашисти. Има ли смисъл да споря с човек, който "вижда" фашисти? Утре можеш да видиш и извънземни. Трябва ли пак да ти се връзвам?

Айде, чакам да падне Путин и тогава да кажеш, че аз съм го защитавал, а ти си се борил срещу него:-)) Убеден съм, че всички комунисти ще се извъртите по този начин, заплювайки Путин, когато му дойде времето.
цитирай
3. sullltan - vencivaleri1951
07.11.2014 12:38
Забравих да те попитам: забелязал ли си каква цензура има по комунистическите блогове? Е, аз пък пуснах твоя коментар. Надявам се да го оцениш.
цитирай
4. sestra - Пълно е с озлобени мачкащи
07.11.2014 15:04
свободата на словото, при това гневни, че им се нарушава правото да го правят... А де :) да се смееш ли или да плачеш.
цитирай
5. sullltan - Пълно е с озлобени мачкащи
07.11.2014 15:18
sestra написа:
свободата на словото, при това гневни, че им се нарушава правото да го правят... А де :) да се смееш ли или да плачеш.



Забелязвам го. Затова не спирам да повтарям, че някои хора намират за съвсем нормално да правят неща, които опитват да забранят на другите. Типично за комунисти.

Червени да обвиняват някакви други заради зверства! Как не ги е срам? Досега не съм видял някой по фоpумите да заплашва, че ще коли руснаци, докато комунистите масово се заканват на американците и дори им пожелават атомна бомба да ги заличи. Това са хора със садистични наклонности. То е близко до акъла, че изроди със същото шантаво мислене колят в Украйна и стрелят по деца. Hяма какви други да бъдат освен червени.

цитирай
6. vencivaleri1951 - падишах,
07.11.2014 15:48
[quote=sullltan]Забравих да те попитам: забелязал ли си каква цензура има по комунистическите блогове?да съм те подлагал на модерация или цензура когато си ми" гостувал" Никого не трия, на никого минуси не слагам. Дружки твои се държат като гамени в блога ми и пак не ги трия. Така, че всеки според разбиранията. Колективните присъди са вминалото надявам се.

Падишах, ти си силно пристрастен, а по лошото е , че не познаваш материята добре. Да си прочел някъде аз да съм казал лоша дума против украинците??? Те са освободители наши наравно с руснаците, финландците, поляците...Това което става в Украйна е безумие и винаги съм го твърдя-не само едната страна е виновна за безвремието предшесващо безумието. Путин също/ Не Русия/ Той заложи на куц кон в предишните избори и рускоговорящото население подкрепи един нерешителен/показа го и при "Оранжевата революция"/ и корумпиран кандидат. Путин се интересуваше повече от олимпиадата и изпусна от око ставащото в Украйна. Службите му проспаха готвения пуч, сериозните финансови потоци подсигурили този пуч. След това американците проспаха Крим и Севастопол Това помогна на Путин да излезе едвали не победител при завръщането на Крим и Севастопол там където им е мястото. Казвам където им е мястото защото и историята и демографския профил на населението са еднозначни по въпроса. Няма как да е нормален акт този от 54та година на Хрушчов. За да се похвали пред "Родата" /той е украинез/ по случай годишнина на Украина и прави подарък Крим и Севастопол-град в който вече два века стои руския черноморски флот/изключвам известен период след потапянето му/
Ти знаеш ли статута на Севастопол по украинската конституция.? Знаеш ли, че севастополчани не избират кмет, а му го назначава правителството Защо, те крепостни ли бяха!?
Както ти приемаш за несправедливи действията на дейци на БКП /и с право/ с които признават македонската нация, то и кримчани имат право да възстанат срещу вулантаризъма на Хрушчов.
цитирай
7. sullltan - vencivaleri1951,
07.11.2014 16:38
подозирам, че освен за освободители твои, ги смяташ и за господари твои. Не виждам лекия еротичен момент, който внасяш:-))
Смяташ за право на този или онзи да протестира, но само ако е срещу Америка. Hе го приемаш срещу Путин. Cъщо така ме стряска, че както Русия имала право да анексира Крим, така ще потвърдиш, че има право да анексира и България. С това пък хич не мога да се съглася.
цитирай
8. vencivaleri1951 - Когато му е било времето съм протестирал
07.11.2014 17:50
sullltan написа:
подоз,


И срещу САЩ, и в СССР. Поне един блогър при това известен и борец против Путин и ПСА може да потвърди, че са ме отвързвали от ограда на сграда която искаха да преместват /не вярвахме , а мислехме че ще я бутат/. Преместиха я:), но ни понатупаха. Ял съм бой и на Адмиралтейски площад когато протестирах за свободата на Буковски. После ченгетата се спукаха да се смеят че аз съм протестирал за Чарлз Буковски/Поканиха ме да "освобождаваме " Буковски, и аз си помислих за поета, че вероятно е бил по покана в русия и се е я надрусал, я напил и е сътворил хаос на обществено място/, а е ставало въпрос за Владимир Буковски. Занего не знаех нищо, а когато разбрах ме беше яд че са мебили зарад него. Така , че драги падишах когато са ми били годините луди, млади съм правел неща които ти най вероятно си правел във фантазиите си под юргана и със загасена лампа. Бил съм на сказки на Солженицин, на концерти на Висоцки. А концертите си бяха приключение от всякъде. Толкова за еротиката на господарите:)
Защо да не протестирам срещу путин? В коментара си по горе казах нелицеприятни неща за него . След това Единна Русия е боржуазна партия, а аз съм с комунистически тежнения. Тоест той ми е идеологически опонент, но не отричам, че бих се радвал ако Зюганов имаше неговия характер и неговата хватка.
Крим замен не е типичния пример за анексия и това всеки го разбира. Нека го наречем така:
Един незаконен акт през 54та и през 90те бе поправен с друг такъв.

Добре...Обясни ми разликите между Съединението/нашето/ и Кримския случай.

И още нещо.:
Да влезнем в хиротеза. Впрочем доста реална.
Демографски съседна Македония е силно застрашена да стане в близък период с променено съотношение -малцинство, мнозинство. Бягайки от асимилиране силно възможни са опциите да се обърнат за присъединяване към Сърбия или България.
Ако изберат България, анекс ли ще бъде? Ти против ли ще си?
Не търси заяждането. Признавам , комунист съм от казармата ... като Бойко и Плевнелиев:))
цитирай
9. sullltan - vencivaleri1951,
07.11.2014 18:35
пак ми прилагаш словесни хватки без практическо приложение.
Кога би протестирал срещу Путин? Ако направи нещо, което не е в тон с мераците на Русия за световна империя. A те нямат право на такива мераци, защото по същия начин ние можем да поискаме България на три морета.

Защо не протестираш срещу руските кръвопролития в Украйна? О, забравих, ти смяташ, че са дело на някакви "фашисти":-)) Ето как намираш извинение за да затвориш очи пред кожодерствата на Путин. Следователно вариантът да протестираш срещу него остава само на думи.
цитирай
10. nkf - Спокойно, цар долар ще сложи всичко ...
07.11.2014 18:58
Спокойно, цар долар ще сложи всичко и всички на място. Същественото е курсът на долара и цената на петрола. Всички останали приказки нямат смисъл.
цитирай
11. sullltan - Спокойно, цар долар ще сложи всичко ...
07.11.2014 19:04
nkf написа:
Спокойно, цар долар ще сложи всичко и всички на място. Същественото е курсът на долара и цената на петрола. Всички останали приказки нямат смисъл.


Съгласен.

цитирай
12. vencivaleri1951 - Ти не разговаряш,
07.11.2014 20:16
sullltan написа:
пак ми прилагаш словесни хватки без практическо приложение.
Кога би протестирал срещу Путин? Ак.

Защо не протестираш срещу руските кръвопролития в Украйна? О, забравих, ти смяташ, че са дело на някакви "фашисти":-)) Ето как намираш извинение за да затвориш очи пред кожодерствата на Путин. Следователно вариантът да протестираш срещу него остава само на думи.


ти се заяждаш. Заяждаш се защото не разсъждаваш или искаш да изглеждаш по метъл:)
И каква е политиката на руснаците според тебе? Навлизат в територията на Украйна невидими и почват да избиват рускоговорящите в Донбас, Мариупол, Одеса за да обвини светът "пацифистите" в Киев. Или вероятно т наречените сепаратисти стрелят по децата и роднините си пак да обвинят филантропите от Нац гвардия. Хубаво, ама смисълът какъв е? А и какво правеха унищожените войскови подразделение на украинската армия в Донбас...Навярно с бодибилдинг са укрепвали междуетническите си връзки. Слушай падишах, не сме във времената на османската империя. Има сателити, има репортери...С чичко Гугъл можеш да намериш на дядо си къщата на село. Да говориш че Славянск, Донецк и др околни селища са обстрелвани от руснаци и рускоговорящи при тази гехника никак не е умно. Пак ти повтарям, прочети какво казва онзи ден Главнокомандващия на НАТО за дислокацията на руските подразделения. Такава липсва вна украинска територия и е в приемлива численост около границата.

Никак не са умни и доларовите Ви очаквания с бургаския "нобелист". Обяснявам бавно. Скъпият долар има своите минуси за Русия, но и своите плюсове. Ще ти обясня плюсовете защото Ви убягват. Продават горива например за по малко долари, но по скъпи. Това компенсира донякъде загубите. Русия има сериозен валутен резерв-най вече в долари. Скъпи долари , по "скъп" резерв. Забравяш друго. Китай печели и от двете страни. Купува евтини горива, държи скъпи долари/ Китай има най голям валутен резерв/ Впрочем какво да мислиш...По лесно е да викаш Уууу...
цитирай
13. milchov - безпристрастната американска преса
07.11.2014 21:39
"безпристрастната американска преса" - ти сериозно ли?
цитирай
14. sullltan - "безпристрастната амери...
07.11.2014 21:41
milchov написа:
"безпристрастната американска преса" - ти сериозно ли?


Да. Hе е като лъжливи червени путинофили в блогбг.

цитирай
15. milchov - "безпристрастната амери...
07.11.2014 22:45
sullltan написа:
[quote=milchov]"безпристрастната американска преса" - ти сериозно ли?


Да. Hе е като лъжливи червени путинофили в блогбг.

[Няма безпристрастни медии. По цял свят соствениците на медиите налагат цензура съобразно техните интереси. Свобода на словото има само в интернет.]
цитирай
16. getmans1 - Венци коментирай моля те, и ...
07.11.2014 22:53
[quote=vencivaleri1951]Къде видя протест по света срещу" зверствата" на Русия в Украйна? Изключвам раз

...... ТОВА: http://ykpaina.blog.bg/politika/2014/11/07/smyrt-ot-ruski-snariad-v-donecko-uchilishte-foto-dokazatelst.1311304

И дано най накрая разбереш че ние които не мислим като теб и подобните ти също имаме правото си да вярваме в нашата си истина не във вашата.
цитирай
17. sullltan - milchov,
08.11.2014 10:22
зависи за кого говориш и къде пишеш. Има недоказани твърдения, обвинения и откровени лъжи, които никой не закача. В същото време неудобни, но всеизвестни истини, стават жертви на цензура навсякъде.
Едно е да посочваш неудобни факти, съвсем друго е да ръсиш измишльотини от злоба или защото са ти платили. С второто се злоупотребява ежедневно и повсеместно.
цитирай
18. vencivaleri1951 - Виж, друже
08.11.2014 11:33
getmans1 написа:
[quote=vencivaleri1951]Къде видя протест по света срещу" зверствата" на Русия в Украйна? Изключвам раз

...... ТОВА:

.


В повечето случаи съм се отнасял уважително към опонентите си в блог бг. Не трия никого, само един път съм сложил минус на постинг , но там според мен бе прескочена всякаква морална граница..
Никога не съм обидил опонент за идеологически симпатии, както и не съм крил моите. Не съм президент или премиер та да се отказвам от тях:) Имам свое мнение и го казвам без да се присмивам на твоето или да те обиждам.
Руснаците са водили несправедливи войни като филандската например, в Афганистан...Имало е и жестокост, имало е и отмъщение. Например срещу германците във ВСВ.
Във всяко нещо човек обаче трябвада търси логиката. Просто няма логика да стрелят по своите. След това НАТО опроверга украинците , че руски части са навлезли в Украйна. Аз лично чух за училището първо по френски канал цитиращ Франс прес. Няма логика и бунтовниците да са стреляли-на тях алиби за действията не им трябва и едва ли би се намерил цял екипаж който да стреля срещу своите.
Има ли нужда да ти припомням изцепките на украински военни и политици . Че Русия използвала и ядрено оръжие, че самите украинци ще възобновят производството на ядрено оръжие и ще унищожат тези вКремъл...
В интерес на истината възможно е и това което се казва в случая да е вярно в смисъл, че от позицията на сепаратистите да идва снарядът-лошо премерване, недостатъчен заряд и падане на "гюлето" по близо от прицелването. Не го казвам за да го увъртам, а защото стават тези неща. В едни обикновени учения винаги се предвиждат и някакъв процент поражения по погрешка, а тук се води война-"приятелски огън" не е термин от днес.
Все пак позволи ми да вярвам повече на френската преса отколкото на украинска и руска в случая. Ако са се заблудили франсетата , то е защото това не е първия случай на обстрел на детско заведение.
Иначе в различното мислене няма нищо лошо, но не бива да се укоряваме за това
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sullltan
Категория: Забавление
Прочетен: 617380
Постинги: 79
Коментари: 936
Гласове: 5087
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031