Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.02.2015 10:39 - Щом Путин ви харесва, значи сте русофоби
Автор: slavimirgenchev1953 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 12207 Коментари: 27 Гласове:
37

Последна промяна: 12.02.2015 11:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

 Драга ми лява антилигенцийо, мили ми русофили, русофили сте вий, ама не дотам! Съветофили сте ми най-паче вий, носталгици едни такива, що си искат социализъмо, за да си живуркат сладко и безметежно сред шеги и закачки, с преливане от пусто в празно и чаты-паты с леко озъбване срещу оня неизвестен извършител, враг с партиен билет или безпартиен критикар, дето все пречи на социализъма да стане истински цоциализъм! 
Да, искате вий цоциализъм, но да сте далече от полето, текезето, цеха, юзината, завода с димящи дула, пардон - кУмини, от работилницата, изобщо - далече от тежкия селски и работнически труд, за да можете да го възпявате в опуси и химни. Не щете вий по-билзо до народо, по близо до живото, освен в творческа командировка срещу контракт. 
(Или пък яките каруцари - в спортните зали, където да наливат вратове и гърбини, та да печалат медали и титли и да натриват носо на капиталистическите спортисти, доказвайки предимствата на цоциалистическия начин на живот пред капиталистическия. Щото е по-добре да се дигнат триста кила над главата, нежели да се маа с мотиката! Затова и при думокрацията вашите чемпиони станаа мутри - иначе трябваше да станат работници с потници...) Не ви пука на вас за Русь немита, че е затънала в лайна и помия, поради което вий там няма да идете да живеете, нито челядта си някогаж ще пуснете да иде за дълго време; ми ей го де е гнилият Запад, леле, що снимки само сте си направили от сички европейски и хамирикански столици, градове, градчета и китни еврогейски селца, чак да запее от радост русофилското сърчице, дето страда по руските брезички, руската тройка и особеностите на руския национален лов, риболов и либоф. 
Хич не ви е страх вазе, че хамириканците ще нападнат любимия ви ссср, само използвате случая, за да покажете колко много обичате оня социализъм, който вие сами изпапкахте в чинията на Бузлуджа поради лакомия, бездарие и тъпоумие.
Затова ви казвам, че не сте русофили, а русофоби, що желаят злото на руския народ, чийто промит мозък не му позволява да прогледне и види путя, по който го води Путин. 
Щом Путин ви харесва, значи сте русофоби.



Гласувай:
38



1. sherif - ...
12.02.2015 10:52

Предлагам за всеки путлерист да има по едно куче-водач. След като не могат да се оправят в живота сами и имат проблем със значението на думите, нека поне едно животинче да ги води през мрака на слепотата им.

Но само при условие, че не раздават акъл, защото историята помни – където заговори комунист, винаги следват глад и мизерия.

За форсиране на успешната мисия кучето-водач ще им бъде представено като подарък, демек аванта. Tе обичат авантата /справка – Сириза/ и бързо ще им светнат очичките. :)))


цитирай
2. slavimirgenchev1953 - ))) Обаче има опасност да си изгубят кучетата.
12.02.2015 10:57
sherif написа:

Предлагам за всеки путлерист да има по едно куче-водач. След като не могат да се оправят в живота сами и имат проблем със значението на думите, нека поне едно животинче да ги води през мрака на слепотата им.

Но само при условие, че не раздават акъл, защото историята помни – където заговори комунист, винаги следват глад и мизерия.

За форсиране на успешната мисия кучето-водач ще им бъде представено като подарък, демек аванта. Tе обичат авантата /справка – Сириза/ и бързо ще им светнат очичките. :)))



цитирай
3. batogo - !!!:))) Поздравления!
12.02.2015 11:00
Абсолютно верен, логичен извод, доказван многократно и по всякакъв начин от реалния живот у нас, пък и не само у нас. Достави ми естетическо удоволствие този твой анализ спрямо вечно войнстващата посредственост.
цитирай
4. getmans1 - Абе откачена работа ти казвам ...
12.02.2015 11:12
... гледай само набедения от тях за фашист, Андрешко следи от близо какво става на преговорите и изразява радост и надежда а онези ровят в нета за пропагандни клипчета в стил „това няма да го видите по БНТ“.

Извратена работа, ей извратена та чак уродска!

Кухеля се е скрил чак в миша дупка и сигурно се моли нищо да не стане в Минск, че няма да има за какво да се юди.
Искат си кръвта и това е, важното е да е чуждата!
цитирай
5. slavimirgenchev1953 - Благодаря! Поздрави и от мен! )))
12.02.2015 11:17
batogo написа:
Абсолютно верен, логичен извод, доказван многократно и по всякакъв начин от реалния живот у нас, пък и не само у нас. Достави ми естетическо удоволствие този твой анализ спрямо вечно войнстващата посредственост.

цитирай
6. sherif - Абсолютно верен, логичен извод, ...
12.02.2015 11:24
batogo написа:
Абсолютно верен, логичен извод, доказван многократно и по всякакъв начин от реалния живот у нас, пък и не само у нас. Достави ми естетическо удоволствие този твой анализ спрямо вечно войнстващата посредственост.


Те са войнстващи, но ще взема да им покажа нещо от карате и бързо ще се научат да скачат според тоягата. Бездруго имат опит в слугуването ;)

цитирай
7. slavimirgenchev1953 - Точно - извратеняци. Напълно умишлено саботират всичко нормално. За тях винаги важи правилото:
12.02.2015 11:28
getmans1 написа:
... гледай само набедения от тях за фашист, Андрешко следи от близо какво става на преговорите и изразява радост и надежда а онези ровят в нета за пропагандни клипчета в стил „това няма да го видите по БНТ“.

Извратена работа, ей извратена та чак уродска!

Кухеля се е скрил чак в миша дупка и сигурно се моли нищо да не стане в Минск, че няма да има за какво да се юди.
Искат си кръвта и това е, важното е да е чуждата!


колкото по-зле, толкова по-добре.
цитирай
8. djani - Ех, сладкогласен славей. Бих ти цитирал нещо от Пушкин, но пък това си е мое...
12.02.2015 13:14
Да... Признавам си, признавам си! Без да съм бит, горен, давен, без да ми забиват клечки под ноктите и о, ужас, да тъпчат мусаката на тъщата в устата ми. Да, да, путинофил съм! Та, кое истинско мъжко сърце не се разтапя от нежност и нега, от видението на скритото в нашенската асоциация с името на Путин. Или, при споменаване на водката „Путинка”. Е-е-ех, тя може да довърши и съкруши всеки, дори и най-пропадналия алкохолик. Как само въртим вратовете си до изкълчване, при разминаване по улицата с някои от прекрасните и женски аналози? Да, това е първосигнално, но навярно и една от причините за разрасналата се неимоверно у нас путинофилия. Интересно, защо например, споменаването на името Обама предизвиква в болшинството от нацията усещането за „Еба ма”? Народеца ни, въпреки яростно набиваните в главата му от политици и медии „демократични” и прочее евроценности, си остава прост, неразкрепостен и все още хетеросексуален. Може би, заради 500-те години чуждо „присъствие”, атавистично все още чувства болката отзад. И му е болно на душата и самочувствието. И се дърпа инстинктивно...
цитирай
9. slavimirgenchev1953 - Прост народец - лева антилигенция.
12.02.2015 13:17
djani написа:
Да... Признавам си, признавам си! Без да съм бит, горен, давен, без да ми забиват клечки под ноктите и о, ужас, да тъпчат мусаката на тъщата в устата ми. Да, да, путинофил съм! Та, кое истинско мъжко сърце не се разтапя от нежност и нега, от видението на скритото в нашенската асоциация с името на Путин. Или, при споменаване на водката „Путинка”. Е-е-ех, тя може да довърши и съкруши всеки, дори и най-пропадналия алкохолик. Как само въртим вратовете си до изкълчване, при разминаване по улицата с някои от прекрасните и женски аналози? Да, това е първосигнално, но навярно и една от причините за разрасналата се неимоверно у нас путинофилия. Интересно, защо например, споменаването на името Обама предизвиква в болшинството от нацията усещането за „Еба ма”? Народеца ни, въпреки яростно набиваните в главата му от политици и медии „демократични” и прочее евроценности, си остава прост, неразкрепостен и все още хетеросексуален. Може би, заради 500-те години чуждо „присъствие”, атавистично все още чувства болката отзад. И му е болно на душата и самочувствието. И се дърпа инстинктивно...

цитирай
10. sestra - Ами категорично да.
12.02.2015 14:41
Всичко свестно от народа си са изтормозили, убили, изгонили най-вече в последния век, така, че колкото повече се стискат за Путин, толкова по-ще проточват агонията. Народ без национален дух няма.
цитирай
11. slavimirgenchev1953 - Опростачиха народа и го погубиха.
12.02.2015 14:58
sestra написа:
Всичко свестно от народа си са изтормозили, убили, изгонили най-вече в последния век, така, че колкото повече се стискат за Путин, толкова по-ще проточват агонията. Народ без национален дух няма.

цитирай
12. sherif - ...
12.02.2015 16:07
sestra написа:
Всичко свестно от народа си са изтормозили, убили, изгонили най-вече в последния век, така, че колкото повече се стискат за Путин, толкова по-ще проточват агонията. Народ без национален дух няма.


Идва им отвътре да унищожават полезното, а после обвиняват за собствените си магарии всички други, но не и себе си.
Дори когато им даваш пари, не викат "Благодаря", а "Малко са". След което ти си виновен, че си им дал малко - за справка пак Сириза.

цитирай
13. slavimirgenchev1953 - Аслъ! Вместо да се извинят, те и едно: "Мерси" не казват.
12.02.2015 17:00
sherif написа:
sestra написа:
Всичко свестно от народа си са изтормозили, убили, изгонили най-вече в последния век, така, че колкото повече се стискат за Путин, толкова по-ще проточват агонията. Народ без национален дух няма.


Идва им отвътре да унищожават полезното, а после обвиняват за собствените си магарии всички други, но не и себе си.
Дори когато им даваш пари, не викат "Благодаря", а "Малко са". След което ти си виновен, че си им дал малко - за справка пак Сириза.


цитирай
14. apostapostoloff - Красная бабушка
12.02.2015 18:04
звучи по- добре от русофил. Защото турската дума за русофил е гьотверен.
цитирай
15. blackpredator - хех, постоле
12.02.2015 18:13
apostapostoloff написа:
Защото турската дума за русофил е гьотверен.

турският комплимент за русофоб е гьотверен
цитирай
16. haralanov - То и Сталин да ви харесва-пак сте русофоби
12.02.2015 20:24
Русофилите в България(общоприетите да се наричат така) са обикновени шизофреници.И ще кажа,защо е така.В голямата си част те обичат Сталин(и Путин).А Сталин освен,че е грузинец е убил милиони руснаци.Как като русофил, можеш да обичаш човек, убил милиони руски граждани?Това винаги ми е било интересно...
цитирай
17. vencivaleri1951 - А аз се чудех защо...
12.02.2015 20:35
Да си кажа правичката недоумявах как английският Таймс, Форбс поставиха на първо място Владимир Владимирович съответно за Личност на годината и най-влиятелен политик за 1914та. Учудих се и когато американците поставиха за пръв път в десятката чужденец/Путин/ на най харесваните персони. Чудех се, но Славомир ме светна.
Харесваш ли Путин ,значи си русофоб, а ясно е, че англичани и американци не долюбват руснаците.

Чета коментатор който "заплашва" , че ще цитира Пушсин. Мисля си , че коментирайки украинските събития може да се цитира Пушкин успешно пак за събития в този район, с част от същите играчи, но в друго време. Общо взето можем да кажем, че поетът има усещания подобни на тези на Путин, но то е защото Пушкин е русофоб. И няма как да бъде другояче като имаме предвид, че генеалогичното дърво на Александър Сергеевич в известен смисъл има близост с това на днешния американски президент
цитирай
18. slavimirgenchev1953 - )))
12.02.2015 21:48
apostapostoloff написа:
звучи по- добре от русофил. Защото турската дума за русофил е гьотверен.

цитирай
19. slavimirgenchev1953 - Да той най-много ги е изтребвал, ама те нали са мазохисти. Застрелват ги, а те викат: "
12.02.2015 21:50
haralanov написа:
Русофилите в България(общоприетите да се наричат така) са обикновени шизофреници.И ще кажа,защо е така.В голямата си част те обичат Сталин(и Путин).А Сталин освен,че е грузинец е убил милиони руснаци.Как като русофил, можеш да обичаш човек, убил милиони руски граждани?Това винаги ми е било интересно...


"За родину, за Сталину!"
цитирай
20. slavimirgenchev1953 - Колко объркан русофоб си ти.
12.02.2015 21:51
vencivaleri1951 написа:
Да си кажа правичката недоумявах как английският Таймс, Форбс поставиха на първо място Владимир Владимирович съответно за Личност на годината и най-влиятелен политик за 1914та. Учудих се и когато американците поставиха за пръв път в десятката чужденец/Путин/ на най харесваните персони. Чудех се, но Славомир ме светна.
Харесваш ли Путин ,значи си русофоб, а ясно е, че англичани и американци не долюбват руснаците.

Чета коментатор който "заплашва" , че ще цитира Пушсин. Мисля си , че коментирайки украинските събития може да се цитира Пушкин успешно пак за събития в този район, с част от същите играчи, но в друго време. Общо взето можем да кажем, че поетът има усещания подобни на тези на Путин, но то е защото Пушкин е русофоб. И няма как да бъде другояче като имаме предвид, че генеалогичното дърво на Александър Сергеевич в известен смисъл има близост с това на днешния американски президент

цитирай
21. yotovava - Валериевият да не се изживята като ...
13.02.2015 07:46
Валериевият да не се изживята като щит на зелените чорапи.
Ех, пуста буйна младост, ненаказана и непроучена :)))))))))))))))))
цитирай
22. sherif - ...
13.02.2015 09:57
yotovava написа:
Валериевият да не се изживята като щит на зелените чорапи.
Ех, пуста буйна младост, ненаказана и непроучена :)))))))))))))))))


Те са спретнали такава червена гей-оргия, че вече не знаят кой кой е. Както виждаме на Първа страница, дори за сватба говорят. Засега е известна булката – Блекпредатор много държи да е пасивен и да му “кликат в инструмента” /според собствените му признания, описани в постинг/.

Иконома не е съвсем съгласен, защото е харесал цяла нощ да му кликат дълбоко, дълбоко, но със сигурност ще намерят решение кой на кого и къде да клика, кой и какво да лапа.... въобще те са едни мъжки момИчета. :)))

цитирай
23. vencivaleri1951 - "Зелените чорапи" Йотова
13.02.2015 10:48
yotovava написа:
Валериевият да не се изживята като щит на зелените чорапи.
Ех, пуста буйна младост, ненаказана и непроучена :)))))))))))))))))


от щит не се нуждаят, сами са си "щит и меч". Ти какво, младостта ли вече искаш да лустрираш и санкционираш. Трудно ще ти е определено, още повече когато въпросната младост не е обитавала тесни канцеларийки или комсомолски редакцийки. Тоест няма необходимост от компенсаторни реакции да бълва постинг след постинг против туй що в младост с "перо " е хвалил.
цитирай
24. vencivaleri1951 - По скоро, коментарът ми е отговор на твой коментар при "германеца",
13.02.2015 11:52
[quote=slavimirgenchev1953][e=vencivaleri1951]

но си мисля, че е редно да ти отговоря тук. Владимир Владимирович определено не е моят човек в Русия. Нещо повече, може лесно да се види от документални кадри как "шамари и арестува" моите хора там-тези от изпълнените с червени знамена площади на протести. Тоест Путин е противник на идеологията в която вярвам. При това сред най-сериозните противници. Погледни един Буш младши-та той е ПРИЯТЕЛ на левичарството-глупав, предсказуем и откровено ясен чий президент беше. С действията си извади лявото на Запад от "кома" и тепърва ще се берат плодовете на неговите мандати, пък и замести го американският Горбачов.
Путин използвайки умело биографията си на човек от службите, бивша принадлежност към КПСС, интелекта и хватката които безспорно притежава и всичко това гарнирайки с нека го наречем народняшки популизъм/например справи се публично с известен брой неприлично богати хора, а както знаем когато султанът вземе главата на някой и друг везир, аскерът цвили от радост/ направи така, че електоратът на моята партия в Русия да попълва редиците на "единорусите", или поне да им симпатизира вярвайки, че Единна Русия, а и Путин са близки до КПР, което пълна заблуда. Путин подържа новото ляво гръцко явление, но появи ли се то в Русия ще го смачка.

Защо го харесвам обаче като администратор на Руската федерация. Отговорът е лесен-Аз обичам и познавам тази страна, имам добри приятели, познати и ходя често там. Знам Русия до Путин, виждам я и днес. Русия до него беше "на колене" с ограничен суверинитет, с пламнал Кавказ и с вечно пиян "бащица" стрелящ с танкове по Думата. Като ходех в командировка оставах на хотел, защото поставях в неудобно положение приятелите ми , че няма какво да сложат на масата в къщи. Днес тези хора , със същите професии са заможни и със самочувствие . Харесвам Путин в тази част в която върна Русия там където и е мястото и върна достойнството на хората.
Сега върни ми жеста и кажи за какво харесваш Порошенко:)
цитирай
25. slavimirgenchev1953 - На мен дървета никога не са ми пречили да виждам гората.
13.02.2015 16:21
[quote=vencivaleri1951][quote=slavimirgenchev1953][e=vencivaleri1951]

но си мисля, че е редно да ти отговоря тук. Владимир Владимирович определено не е моят човек в Русия. Нещо повече, може лесно да се види от документални кадри как "шамари и арестува" моите хора там-тези от изпълнените с червени знамена площади
Путин използвайки умело биографията си на човек от службите, бивша принадлежност към КПСС, интелекта и хватката които безспорно притежава и всичко това гарнирайки с нека го наречем народняшки популизъм/например справи се публично с известен брой неприлично богати хора, а както знаем когато султанът вземе главата на някой и друг везир, аскерът цвили от радост/ направи така, че електоратът на моята партия в Русия да попълва редиците на "единорусите", или поне да им симпатизира вярвайки, че Единна Русия, а и Путин са близки до КПР, което пълна заблуда. Путин подържа новото ляво гръцко явление, но появи ли се то в Русия ще го смачка.

Защо го харесвам обаче като администратор на Руската федерация. Отговорът е лесен-Аз обичам и познавам тази страна, имам добри приятели, познати и ходя често

--------------
Изобщо не говоря за нещата в такъв аспект. Прав си, че Западът в лицето на своите лидери показа слабостите на демократичната държава - бързо призна врага за не-враг, което имаше днешните последици. Вместо още едно кръгче във въоръжаването, те оставиха Путин да стане Путлер. Затова и аз понякога си казвам "Хак им е!", макар че от тая работа и ние патим. Важното е друго: че руснакът никога не може да стане европейски човек в либерално-демократичния смисъл на понятието. ЩЕ речеш: "Ама защо да става?" Като иска да ползва благините на западната цивилизация, трябва да се цивилизова. не може хем да взима наготово, хем да се бие в гърдите и да вика: "Аз съм руският Ганьо!" А руснакът само това прави: пие, бие се и се репчи. Да го духат.
цитирай
26. josarian - Венци, те и Шикългрубер навремето са поставяли на първа на Тайм, да припомним. Другаря ти Коба - също:)
13.02.2015 23:38
vencivaleri1951 написа:
Да си кажа правичката недоумявах как английският Таймс, Форбс поставиха на първо място Владимир Владимирович съответно за Личност на годината и най-влиятелен политик за 1914та. Учудих се и когато американците поставиха за пръв път в десятката чужденец/Путин/ на най харесваните персони. Чудех се, но Славомир ме светна.
Харесваш ли Путин ,значи си русофоб, а ясно е, че англичани и американци не долюбват руснаците.

Чета коментатор който "заплашва" , че ще цитира Пушсин. Мисля си , че коментирайки украинските събития може да се цитира Пушкин успешно пак за събития в този район, с част от същите играчи, но в друго време. Общо взето можем да кажем, че поетът има усещания подобни на тези на Путин, но то е защото Пушкин е русофоб. И няма как да бъде другояче като имаме предвид, че генеалогичното дърво на Александър Сергеевич в известен смисъл има близост с това на днешния американски президент

цитирай
27. slavimirgenchev1953 - Демократи хора - оценяват по определени критерии. Но говедото само си показва рогата.
14.02.2015 08:52
[quote=josarian][quote=vencivaleri1951]Да си кажа правичката недоумявах как английският Таймс, Форбс поставиха на първо място Владимир Владимирович съответно за Личност на годината и най-влиятелен политик за 1914та. Учудих се и когато американците поставиха за пръв път в десятката чужденец/Путин/ на най харесваните персони. Чудех се, но Славомир ме светна.
Харесваш ли Путин ,значи си русофоб, а ясно е, че англичани и американци не долюбват руснаците.
..
"Когато на говедото внушиш, че е човек, то се превръща в истинско говедо."
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: slavimirgenchev1953
Категория: Поезия
Прочетен: 5581734
Постинги: 1439
Коментари: 15766
Гласове: 52238
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031